Preklin is the shit

"Min klasskompis började supa in sig i onsdags! Haha!" kvittrade Marie fram när vi var på väg hem till henne från busstationen igår.  Herrejesus tänkte jag, vad är väl en studentfest i jämförelse med mina vilda utekvällar? Inga konstigheter det här!


        

        

Som ni säker ser så var temat på kvällens fest maskerad i form av "De sju dödssynderna", och det verkar ju de flesta ha förstått mer eller mindre i alla fall. Jag och Marie fick det hedersvärda uppdraget att vakta 15 killar som föreställde guatanamo-fångar, ihopkedjade och fastlåsta med hänglås och tvättpåsar över huvudet. Det sägs att man ska ta seden dit man kommer så det dröjde inte länge innan jag trivdes som fisken i vattnet med mina handbojor, safari/militär-utstyrsel och visselpipa. Klockan 15.00 - Förfest.

image114


Nu vet jag bättre. På nästa sittning i Uppsala kommer jag förberedd, så jag slipper lämna walk-over klockan elva.



/ M - rehab.


Kommentarer
Postat av: sofie

Tack min sköna, söt du är!! Jag ska vara här i melbourne i ca två måndaer till, jobbar mestadels. just nu med donationer för röda korset:) Får besök i maj, ska till perth i slutet av maj,,så tiden kommer nog gå fortare än vad jag nånsin kan föreställa mig:( tanken på att åka hem känns konstig, för just nu känns det som det här ska fortfätta för evigt..så kanske åker jag tillbaks snart igen. Vad händer i ditt liv? plugga nästa år också? ta hans om dig hjärtat, puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback