Paris pics!


Lördag

image63

Utanför Kinas lägenhet, redo för middag med hennes vänner, då totalt ovetande om kvällens tema: Indien!



          



Söndag

         

Vi trotsade regnet och gav oss ut på vintage shopping mitt i Paris och hittade de mysigaste kvarter man kan tänka sig.. Man kan ju trots allt underhålla sig rätt bra med underbara vänner, några paraply och kaffe och cookies på Starbucks!



Måndag

Vi hann självklart med att turista lite och besöka Eifeltornet och Triumfbågen! Efter att först ha råkat ut för en liten felhållåkningsincident. . . En liten historia som jag är övertygad om att Sanna inom kort publicerar på www.saannas.blogg.se

            

1. Man är ingen äkta turist utan karta såklart.
2. Sanna. Och Triumfbågen med ja.
3. Högt var det!
4. Hotellet som Carrie bodde på när hon var i Paris!



              

1+2. Vilken tur att det var skyltat till AUP (Kinas skola) HAHAHA!
3. Sanna såg även Big Ben, som jag trodde låg i London..?
4. Kaffepaus på Starbucks. Igen, hrm.



     

Sanna visar upp oanade dansanta talanger på taket till gallerian.



           

Nämnde jag att vi älskar Starbucks?



// Martina!


Fler bilder på www.kina.blogg.se!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, så laddar du upp monster-död-bilden på mig som sanna beskrev som: "kina du ser verkligen jättehemsk ut på den här bilden!" - man tackar :) love you anyway, puss!

2008-04-02 @ 21:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback