i'm a rockstar

- Live fast. Die young.

Marie är galen. Vild och galen. Med en budget på en 100-lapp var ska hon trolla fram en kostym till oss var från Myrornas bestående av bland annat: 2 rockringar, glansigt tyg, två gigantiska rugrör och två barnparaplyer. Nån som vågar sig på en gissning vad vi ska föreställa på fredagens maskerad? Ledtråd: temat är "De sju dödssynderna". Sug på den du.

Jag har en liten outklarad affär att ta tag i. Frågan är bara när, var och HUR. Det är kärlek i allra högsta grad som tvingar mig, men hur får man en människa som inte vill se eller höra, att förstå att man bara vill väl?

/ M




Kommentarer
Postat av: Marie Inhammar

Jag vet, jag vet :) haha, vad härlig du är!! Lita på mig, du kommer få se att jag kan trolla fram ngt nice! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback