classybohemic!

Lunch blev Gina Tricot som blev . . .

image117

     

Solisarna och skorna finns dock bara i mina drömmar, haha!

Ikväll är det lugna gatan. Sitter hemma i huset alldeles för mig själv och tittar på hockeyn, sjukt spännande! Måste bara tillägga, klänningen är riktigt snygg på! Den gör sig inte riktigt rättvisa på dessa kort tyvärr . .
Nu är det två timmar till deadline, IGEN. Men det känns bra, nu får jag göra ett försök att rädda världen på riktigt Ida :) Det här kommer bli toppen och kanon. Stad och utblidning känns rogivande. Jag är lugn. Visst funkar det här med att övertyga sig själv om att man gjort rätt när man inte längre kan ändra sig? ;) Jag tror i alla fall att jag gör två personer glada, förutom mig själv, genom det här valet. De heter mamma Ingrid och vännen Emma . .




Kommentarer
Postat av: Anonym

Rädda världen är bra. Det gillar vi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback