100% true story.


Nicoletta säger:

snabb fråga.. bilken jävla ände på purjolöken skulle man ha?

martina, säger:

HAHAHAHAHAHA

Nicoletta säger:

svara då!!!

martina, säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Nicoletta säger:

men du!!

Nicoletta säger:

vad fan

Nicoletta säger:

måste veta nu ju

Nicoletta säger:

=))))*

Nicoletta säger:

please

Nicoletta säger:

gröna eller vita?

martina, säger:

vita

Nicoletta säger:

ohh, tack.. trodde det med :)

martina säger:

NOOOT


Det är fjärde gången vi har den här diskussionen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha.. vad kul det var att läsa om er debatt om världsdelarna och om Oceanien är en kontinent eller inte (Det är det) =) Ni ser ut att ha haft det härlig. Jo med mig är det bra, har lite för lite att göra känner jag, need to be a busy girl jag men så är inte riktigt fallet, läser 2 halvfartskurser och det är ju inte riktigt samma go i dem va.. så jag känner mig som antingen arbetslös eller långtidssjukskriven eller nåt annat i tokigt. Jag tar en kandidat nästa termin
efter C-uppsatsen och sen ska jag läsa ett magisterår i Human Resources Ht2009-vt10 är tanken (om jag inte fastnar i arbetslivet efter en termins jobbande nästa vår..) Vad gör du själv? Har jag fattat det rätt att du bor i stockholm?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback