Yeah baby, YEAH!

Fick ett otroligt sug efter att se Austin Powers filmerna, brr, ororande.

Sitter i "vår" fantastiskt sköna soffa här hemma i lägenheten och chillar efter en hård arbetsdag med ett glas vin i handen och datorn i knät och i bakgrunden hörs de ljuva stämmorna från årets Idoler.. Härligt, fredagar är underbara.. Arbetsveckan är slut, för de flesta i alla fall men det drabbar tyvärr inte mig eftersom jag är så illa tvungen att jobba hela helgen men vad gör väl det när man har skaffat sig en flört på jobbet? ;)

Men fastän jag ska jobba så tänker jag unna mig lite godaker och upplevelser och en och annan utgång i helgen för att liva upp stämningen ytterligare. Senare ikväll blir middag med turturduvorna Nicoletta och Peter (var det meter eller millimeter? haha..) och en drink med Johannes och Clabbe.

Oh, yes. I'm back on track!


Kommentarer
Postat av: Anonym

back on track - that's what we wanna hear! tjohoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo (i had drinks)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback