Mycket snack och lite verksta'


Ny dag, nya andetag, nya planer, nya krafter och nya känslor.

Vädret är underbart. Jag måste suga i mig så mycket jag bara kan av allt positivt som jag hittar runt omkring mig nu. Om en halvtimme bär det av upp till Stockholm igen efter en omtumlande helg här hemma i Småland. Ena sekunden ångrar jag att jag åkte hem och andra tackar jag de högre makterna att jag inte behövde vänta de där två långa veckorna innan domen. Jag är fantastiskt bra på att bygga luftslott, att jag aldrig lär mig att de är just luft. Tomma förhoppningar om saker som troligtvis inte kommer att hända. Men efter det här så borde jag ha lärt mig, lärt mig att inte undvika sannaingen utan att möta den innan den blir alldeles för avlägsen och slår ner som en atombomb i ansktet på mig. Lärt mig av mina "misstag" och kanske nästa gång tänker efter både en och två gånger och dessutom kommunicerar så att inga missförstånd uppstår. Stockholm kommer ta platsen som min fristad, jag ser det inte som att jag flyr, jag ser det som att jag behöver utrymme för att kunna gå vidare. Mitt nya hem kommer att ta platsen som mitt andrum. De nya vänner som dyker upp längs vägen kommer ge mig tillbaka tron på nya relationer. Och ni underbara vänner som redan smugit sig in i mitt hjärta kommer att uppskattas enormt för vad ni är och vad ni står för och jag är en lyckans ost som har er.

Kärlek.



Kommentarer
Postat av: IdaPida

Lyckans ostar är vad vi är. Jag gillar dig Tinis, glöm inte det!!

2007-10-09 @ 12:53:55
Postat av: Anonym

Ja, och jag ar en stor fet greveost som har dig! (eller herrgard, kan inte bestamma mig..)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback