Moviestar

Hello there.. ;)

(Lips legs breasts and ass.. Alec, det ar ingen som fattar det har nere! Haller pa for fullt att introducera det som standard-halsningsfras.)

Haha, fick fragan om vi gar som andra barskolor och fyller ett ror med alla drinkar vi gor hela veckan for att sedan dricka upp det pa fredagen.. Ett fett nej pa den fragan kan jag garantera. Vi blandar inte es med riktigt sprit, vi anvander fargat vatten sa att vi ska kunna trana manga manga fler ganger. Vi gar pa en sjukt serios utbildning sa det hade nog inte riktigt passat med deras image.. Men for all del, tro inte att jag klagar. Vi har som jag sakert redan sagt 27 ganger pa tre inlagg, sjukt kul. Det ar det roligaste jag nagonsin har gjort.

Kommer precis fran skolan forresten, fick kora langdag som vanligt men det var helt okej idag. Why? Jo for att det vara nere tva killar fran EBS och filmade nar vi blandade drinkar och sadar idag, de ska uppdatera hemsidan rejalt sa de behover nya info-filmer, och gissa vilka som fick sta i baren och blanda drinkar pa tid? Right, me and Nicoletta plus tva andra! Lite stolt maste man faktiskt fa vara ;) Och imorn ska de filma flair, pourtest och lite gott och blandat.. Sa hall utkik pa hemsidan framat sommaren, haha!

Vi har haft langhelg med ju, pga lite ovader sa var vi lediga igar och ska istallet jobba in en dag i helgen. Gardagen spenderade istallet pa en bat mitt ute i medelhavet i sju timmar med tva bad-stopp och en liten turisttur till en o.. i turkiet tror jag det var. Inte rikgit sa flashigt som det var tankt men sjukt nice att ligga pa dack och sola en heeel dag och bara umgas och chilla. (Jonas, tanker pa dig sa fort jag skriver det ordet, haha!) Annars har vi varit ute i helgen men det har jag for mig att jag skrev om i sondags.. Bilder fran batturen kommer om ett par dagar! Sitter har i eftermiddag eftersom jag inte kan ligga och pressa pa beachen, brande knana igar, haha!

Onskar att alla ni bara kunde komma hit och traffa alla och ga med ut pa en utekvall med "ganget", helt underbara manniskor. Trots lite skumma konflikter, (kan det bli annat mellan 26 helt olika och frammande individer?) sa finns det ingen som jag skulle vilja byta bort, alla har sin charm helt enkelt.

Tanker pa er ofta, vid sana dar konstiga tillfallen. Nar nan papekar sana dar konstiga saker som annars bara Kina gor eller nar Sebbe eller Soppan skrattar sadar smittande precis som Ida. Och sen sjalvklart Justin, som ar Viktors spegelbild, hoppas du ar inne och laser det har broschan - Visst ar de sjukt lika? Plus att han ar toklik Justin Timberlake, darav namnet, haha!

Ha det underbart och hoppas att sommaren kommit till Sverige med!

Take care!
/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback