Laget pa Kos!

Hej allihopa everybody!

Forsta lagesrapporten fran Kos, finally! Och jag kan bara saga att allt ar hur bra som helst, solen skiner fran morgon till kvall och alla nya manniskor man har traffat har pa kursen ar helt underbara. Redan efter forsta kvallen kandes det som man kannt varandra i flera ar, kan det bli battre? Alla umgas, pluggar, ater och festar ihop och livet ar verkligen som det ska vara.

Igar borjade skolan efter fyra dagars semester har pa Kos och pa Rhodos och det ar verkligen ingen soft semester har vi redan upptackt. Det borjade med prov redan idag och imorn ska vi forsoka oss pa flairing, vilket kommer bli sjukt kul! Men satan vad svart.. Bara idag har jag lart mig att blanda fem nya drinkar och halla med dubbelfattning med free pouring. Typ gora tva drinkar samtidigt och en kanske ska ha fyra cl vodka samtidigt som man haller 2 cl liter kahlua i det andra, snacka om koordinationsformaga!

Skolan ligger faktiskt en bra bit fran hotellet men det ar bara bra for da far man lite gratis och behovlig kondition! Sa halv nio varje dag bar det av till skolan och sa slutar vi tre fyra nan gang. Idag ligger de flesta pa stranden men jag har gatt och blivit ratt forkyld sa jag haller mig pa hotellet och pluggar ikvall, vilket vi kommer behova gora ett par timmar varje dag. Som sagt, ingen semester direkt, men det ar skont att halla sig sysselsatt.

Utelivet ar val egentligen inget att hurra for an, eftersom hogsasongen inte kommer igang forren i juni men vi har fruktansvart kul anda! Och som sagt, bra att kunna koncentrera sig pa skolan fullt ut, inget uteliv som lockar pa vardagarna alltsa, haha!

Det blir inga bilder idag, tyvarr, for vill hinna skriva sa mycket som mojligt och sadar, och arligt talat sa fattar jag inte riktigt hur man gor heller.. Men jag hoppas att det kommer! Kanske senare i veckan eller i helgen.

Hoppas ni har det bra alla harliga vanner, saknar er lagom mycket och trivs som fisken i vattnet!

Bamsekramar!
/ Martini


Kommentarer
Postat av: kina

Åh vad skönt o höra att allt gått bra och att ni TRIVS! plugga på för bövelen, mina flickor kommer ju vara de bästa =) drinkar för livet, en cocktail sitter alltid fint - det är nog mitt nya motto.. bamsekram till er båda! love love love

Postat av: Ida

Maritni, kör hårt och lev livet! Och glöm inte att ta hand om varandra... jag vill ha hem er hela och rena ;)

Pussel!

2007-05-16 @ 10:25:00
URL: http://idans.blogg.se
Postat av: Johanna Andersson

Va roligt och läsa att ni har det bra!! du kommer bli världens proffs sen ju!! njut nu av varje sekund!! KRAMAR

2007-05-17 @ 09:16:55
URL: http://rockjohanna.blogg.se
Postat av: emma

Kul att höra att allt är bra! Själv är jag
hemkommen till regnet, börjar undra vad fan jag skulle åka hem för? :P Men det blir nog bra efter lite fest och trevligt sällskap med gamla goda vänner :)
Ha det gott och ta hand om er, hälsa Nico!
pusspuss

2007-05-18 @ 16:51:06
URL: http://emkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback