Is är gott.


Tack för en kalasrolig förfest Sanna! Så himla kul med lite ny blandning av folk, lite från norr och lite från söder ;)

112347-26

Och sen att Ida kom hela vägen från Götet för att träffa (mig) oss, gjorde ju inte saken sämre.
SJUKT kul att träffa dig innan jag åker! Åh Jonna.. Du är bäst. Vi fick dansgolvet att gunga.
Eller var det bara jag efter två tequila rose och en halv grogg på mindre än två minuter?
Kul som sjutton hade jag i alla fall med värsta dancemoves och diverse rumpnyp, hattjyvande och isätande.
Och Herregud vad goda de där socker/nejlika cigaretterna var! Haha! Bätrre än godis, och så kittlade det i munnen. Mumma.

Puss och hej!

/M112347-25

Tack för en heltrevlig kväll!

Puss och hej!

/M





Kommentarer
Postat av: Anonym

hej martina! :) det var ju kul att du gillade kvällen! och snart åker du till värmen, fy vad härligt!
börjar du få lite resfeber? kraaam

Postat av: la kina

men FAN VAD SNYGGA ALLA ÄR! *vissel* (du passar kanonbra i det mörka håret med den sminkningen). ska jag komma hem till er hetingar och se ut som en liten fis? nej jag tror jag stannar här, där jag i alla fall blir betraktad som en sexig barbie.. haha.

2007-05-08 @ 15:31:09
URL: http://kina.blogg.se
Postat av: la kina

JAAAAAAA det funkade att kommentera. halleluja halleluja. tjoho

2007-05-08 @ 15:34:37
URL: http://kina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback