Heeej..


Jag vaknade idag och hade antagligen det samsta humoret som en manniska som ar pa kos och gar bartenderskola kan ha. Nagot som inte gjorde saken battre var att jag var tvungen att tanda lampan krypa fram fran mitt gomstalle under tacket och borja plugga. Klockan sex pa morgonen. Varfor? Jo for att igar var om mojligt en lika dalig dag sa plugga var inte att tanka pa.

MEN jag ar en lyckans ost. Tack vare underbara vanner, vissa av er kan kanna er mer stolta, sa vande den onda dagen till en god redan efter sadar en halvtimme. Efter en peppande vackning, snalla ord istallet for suckar och sjalvklart upplysningen om att det var torsdag (jag var fullt overtygad om att det var onsdag, jag var tvungen att se bevis for att tro dem nar de sa att det var torsdag) sa kandes aven den har dagen som en av de basta i mitt liv.

Och eftersom det ar torsdag idag sa innebar det att det ar fredag imorn, och vad innebar det?
Provsmakning av alla drinkar!

Sa imorn blir det en hejdundrande dag med, provsmakning, bowling med klassen pa kvallen och champangebjudning framat halv tolv..

Skriver efter helgen, om jag fortfarande ar vid liv da!
(Ja, mamma. Jag ska ta det forsiktigt!)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Annie

Hej min stjärna. Skönt att höra din röst. Tänker på dig varje dag. Jobbet hemma går bra, nu börjar det bli fint väder hemma. Underbart. Redan tre veckor har gått sen ni åkte, det går fort. Hoppas att ni har världens roligaste( det vet jag att ni har!) Krama Nicco från mig. Ta hand om er! Love, Annie

2007-06-03 @ 22:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback