En lat lordag med mycket plugg!

Plingeling igen!

Sitter pa ett tyst och trakigt hotell idag. Utanfor regnar och blaser det ministorm och alla ligger och sloar, kakar godis och pluggar och ar mer eller mindre bakis efter igar. Igar var det alltsa fredag och forsta veckan var slut, en fjardedel av kursen och det har gatt sa sjukt fort. Vi lar oss hur mycket som helst och alla ger verkligen garnet for att bli sa bra som mojligt och det ar verklkigen sa harligt att se. Samtidigt som jag ar sjukt stolt over mig sjalv att jag inte bara ger upp nar flairflaskan envisas med att gora sandtricket hela tiden eller nar jag far total blackout i baren. Jag bara fortsatter och marker for forsta gangen att ovning ger fardighet.

Daniel, daniel, daniel. Jag saknar dig.. Men samtidigt sa ser jag mer fram emot att traffa dig om tre veckor an ge upp och traffa dig nu. Aldrig, detta ar sa kul och jag ska verkligen utnyttja det till max, och da inga inte hemlangtan och langtan. Bara lite.. Har i alla fall kopt ett kort till telefonen nu sa man kan prata lite mer.. Love.

Nu ska visst the gang ut och ata sa det ar val bast att hanga pa.

Hors snart igen!

Manga kramar!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback