Lite kvällsfilosofi.


WARNING!

Jag är mer komplicerad än vad en hel bok med sudukon är för en sjuåring och ett korsord är för en dyslektiker.

Imorn klockan nio går tv:n igång utanför mitt rum. Mamma har bestämt sig för att öppna dagis här hemma imorn och då är det tydligen sommarlovsmorgon som gäller och inget annat. Men vad är dagens sommarlovsmorgon mot vad vi hade, på den gamla goda tiden menar jag. Det är väl precis som med julkalendrarna, det kommer aldrig att sändas någon bättre än Sunes Jul så de kan lika gärna ge upp och sända den i repris varje år och istället skänka produktionskostnaderna för en ny serie varje år till fattiga barn i Afrika eller något annat vettigt. Likadant med radiokalendern, helt ärligt, känner du en endaste människa som lyssnar på Sveriges Radios julkalender som inte är pensionär?

Point. Nej det var väl kanske inte någon poäng med det hela egentligen, men ändå värt att ventileras.

I think that the witch in Hans and Gretel are just missunderstood. There comes two children and starts eating on the house of your dreams. Wouldn't you be pissed of?

Sweet dreams.
/M


Kommentarer
Postat av: Kina

saknar dig!!! nasta gang jag har internet ska jag maila dig big time - my time is up here now.

2007-07-02 @ 13:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback