Häng med på en egotripp

Berätta 5 egendomliga saker om dig själv och utamana 3 nya personer!

1. Jag hatar att komma för sent.
Egentligen är det väldigt konstigt att jag inte äger någon klocka, och inte har gjort det sen jag började skolan och hade en röd klocka med musse på, eftersom jag verkligen inte tycker om att komma för sent. Dock är det kanske därför som det känns helt naturligt att jag både gett min mamma och daniel en klocka i "present" det senaste året. För jag gillar heller inte när andra människor är sena, vadå pik?

2. Jag erkänner.
Mitt lokalsinne är inte det bästa. Jag skulle inte vilja påstå att det är helt uselt för ibland, eller ok, sällan, så hittar jag faktiskt rätt till slut. Jag tror att det är mitt lugn och min totala säkerhet som jag visar utåt när jag ska guida mina stackars vänner som gör att de faktiskt gång efter gång svansar efter. Fools.. ;) Men så länge vi har roligt!!!

3. Nyfikenhet.
Jag är en aning för nyfiken för mitt eget bästa. Jag vill inte vara ofin eller tränga mig på, jag vill bara så gärna veta.. Allt helst. Sorry dude..

4. Jag är perfektionist
Jag är Idas motsats, på många vis faktiskt, men särskilt när det gäller min städmani, både när det gäller mig själv och andra. Jag gillar när saker står på sin plats och när saker och ting följer planen helt enkelt. Ida, remeber när du hittade mig med disktrasan i högsta hugg i din lägenhet i full färd med att torka av din, för övrigt sjukt dammiga, lampa? Haha!

5. Bambi på hal is.
Jag är en jävel på att åka skridskor, rent ut sagt. HA!


Jag utmanar:
www.paperkite.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

bruden, haru jobbat på bernts? when?
och jag var ju hemma hela helgen om du hade haft tråkigt!! vi kunde ju hittat på något roligt :)
men hur känns det o va hemma nu då? pussokram

Postat av: Anonym

HAHAHAHA, jadu, det ska jag sent glömma! :-p
Midsommar är på ingång!! KULJUL ska det bli! PUSS

2007-06-20 @ 12:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback