En månad senare..


Hade aldrig kunnat ana att så mycket kunde hända på en månad. Jag är fortfrande bara halvvägs med i allt som hänt och har nog inte insett att jag redan är hemma, och alla ni andra är där. På Kos. Och att jag saknar er så jävla mycket redan efter en dag. Jag går liksom runt här i ett tomt hus och kommer på mig själv med att titta efter era härliga ansikten hela tiden. Jag tittar ut genom fönstret och förväntar mig nästan att någon av er ska dyka upp där. Se Lisa som står och flairar, se Sebbe göra en Elvisimitation som får alla att gråta av skratt, Alfred som rockar loss på dansgolvet, Justin som sitter bara sitter och ler sådär härligt som bara han kan, Nicoletta som strippar och hoppar i sängen med Alfred, Danne som spelar gitarr, Emily som spelar tetris.. Det är som jag drömmer och bara vill vakna och upptäcka att jag fortfarande delar ett rum på alldeles för få kvadrat med tre av världens underbaraste människor. Att jag fortfarande befinner mig väldigt långt hemifrån och är fri som en fågel.

Tack Nicoletta, Alfred, Justin, Emily, Sebbe, Tobbe, Lisa, Soppan, Silje, Stine, Håkan, Atle, Janne, Elin, Danne, Hunken, Jacob, Mattias, Malin, Helena, Fredrik, Emelie, Erik, Bella, Johannes, Clabbe och alla underbara människor som gjorde min månad på Kos till den bästa i hela mitt liv. (Gode gud förlåt mig om jag glömt någon!)

KÄRLEK!

/M


Kommentarer
Postat av: kina

Welcome home darling! Forstar verkligen hur du kanner dig, har hant mig manga ganger det dar.. Skriv garna ett mail om du vill "prata" av dig! Saaaa ledsen att jag inte hanger pa, i vanliga fall hade jag skitit i ekonomin men nagon dag maste man ju stalla sig pa egna ben och klara sig ocksa... uffa. Miss you!!!!

2007-06-11 @ 22:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback