Ella Malaca!


Internet fungerar verkligen inte okej så det blir inte fler bilder än så här idag. Men jag jobbar på det och det kommer, det kommer!


112347-41

Titta lite snett åt vänster så blir bilden kalasfin, haha!  Allt kan ju inte bli helt rätt..



       

T.v. en av lärarna på skolan, Clabbe! Så skön kille träffar man inte ofta, men det är Inga Konstigheter!
T.h. Avslutningsmiddagen i fredags. Emelie och Alfred, en underbar kväll som tyvärr innebar just Avslutning..


Nu bär det av hem till unnaryd, har en del att ordna med och fundera på. Ta hand om er!

Puss / M


Kommentarer
Postat av: kinis

Vad fiiiiina du o nicoletta ar!!!!! ena riktigt solbranda puddingar =) saknar er!

2007-06-12 @ 18:31:10
Postat av: Anonym

hej lilla martinis! VAD KUL att du är hemma! blev det inget jobb där nere för din del? har nico åkt hem med?
i helgen händer det inte mycket alls för min del, har inget planerat. själv? puss!

Postat av: Ida

Självklart ska du komma och hälsa på snart gumman!! Min dörr står alltid på vid gavel och är det någon som får traska in genom den, så är det mina vänner! <3

2007-06-14 @ 13:06:20
URL: http://idans.blogg.se
Postat av: Sofie

Guuuuh så härliga ni ser ut. Syns att ni haft kul!
Jag hoppas du kommer upp och hälsar på snart Martinis=) Puss å haj

2007-06-15 @ 11:07:25
URL: http://sogo.blogg.se
Postat av: Anonym

aha... men då kan du ju ta igen det nästa sommar! :P får du jobba o parta hela tiden!
jadu, jag har inte åkt upp till smögen än så jag vet inte hur det är där ;) ida åkte upp i onsdags, men jag åker upp på torsdag. så det är några dagar kvar! vad gör du nu då? jobbar? pussss!

2007-06-16 @ 09:33:27
URL: http://saannas.blogg.se
Postat av: Mia

Hej! funderar att åka ner på samma bartender kurs som du gått. Undrar vad du tyckte om den, svårt? Är det välldigt slitsamt att vara bartender? har du sökt jobb här i sverige som bartender? -hur har det gått? tacksam för svar! MVH Mia

2007-06-19 @ 14:49:40
Postat av: Mia

glömde: Svara till min mail:
[email protected]

2007-06-19 @ 14:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback