Du! Blanda inte in mig i vårt förhållande!

Mohaha, dvd:n är min bästa vän. Och jag känner rätt många, underbar människa.


Min midsommar 2007.
Efter en galen natt på Mogården i torsdags med alldeles för många penisonärer med spring i benen och alldeles för många sura godisar, ramlade jag i säng klockan åtta på midsommaraftons morgon för några timmar sömn. Framåt eftermiddagen bar det av till Bäckgården för lite midsommarfirande (läs: jobb) med en totalt sönderfrätt tunga som gjorde det total omöjligt att dricka kaffe, vilket i sin tur gjorde det knappt möjligt att hålla ögonen öppna hela kvällen. Sent på midsommarafton kommer jag fram till min sovplats för natten, ett rött tegelhus i Hillerstorp, där jag finner ett berusat par i femtioårs åldern (läs: mina föräldrar). Som tur var så smakade middagen bra.
Fyra timmars sömn senare satt jag åter i bilen på väg till jobbet och upptäckte lyckligt att det slutat regna! Väl på jobbet fortsatte dagen i samma goda anda med trevliga jobbarkompisar, snapsvisor och om inte en dans runt midsommarstången så blev det i alla fall en promenad runt den med en rullstol ungefär lika otymplig som en kundvagn. Jag hade kommit fram till lördag eftermiddag och skulle nu få äta lite god middag och dricka både desto mer och godare men gänget här hemma håller ju inte riktigt samma klass som partydjuren nere på Kos (tbw, lovely) så inte blev det någon fest inte. Mycket besviken gav jag mig av hemåt för att ha en date med min trogna kärlek, min dvd. Så en styck Yrrol senare så kändes allt mycket bättre men då väntade sängen så fick inte så mycket för den partyhöjaren. Ytterligare några timmar sömn senare satt jag i den berömda, fina, blå civicen (det är min bil som får mig att gå upp varje morgon) för att åka till jobbet. Där träffade jag Simon, en rolig prick på två meter som har livat upp stämningen rejält idag, förutom tanterna som vill att vi ska spela julmusik och bjuda på glögg mitt i sommaren. OCh nu sitter jag här.. Med hela livet framför mig (eller i alla fall hela kvällen) och fnular.

Tack och bock. Berätta gärna om din midsommar, i love a good story!

Pussel.


Kommentarer
Postat av: Johanna Andersson

hej!! du verkar ha haft det super nu p åden senaste tiden. kommer du ner till helmastaden någon gång? hör gärna av dig isf! ok? PUSS KRAM

Postat av: Justins dansande kropp

Din midsommar lat ju nice!
Jag gick upp kanske vid 16:00, lite middag, slumra till, sen 19:30 var man pa jobbet.. det va min dag!! :) pusss

2007-06-27 @ 16:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback