Bakom mina solglasögon

Efter en totaldiss mot Bernts så jobbar jag nu när jag själv vill. Nästan i alla fall.. Plus att jag nu jobbar med något som känns någorlunda meningsfullt. Hur känns det egentligen att pracka på redan tjocka människor tårtor och kakor? Well, i didn´t like it.

Just nu är jag en sysslolös människa med otroligt mycket fritid och därför undehåller jag mig med att försöka bli som Emma, en shopaholic. Måste säga att efter dagens och gårdagens shoppingrundor så är jag på mycket god väg och skulle vilja kalla mig en stark och rakt uppåtgående rockie. Så tillagt på inventarielistan för min garderob är ett par svarta ballerina med toksöta snören och rosetter, en kort, naturvit stickad kofta, galet snygga mörka baggy jeans från levi´s och en fred perry tröja. Får nog bli lite bilder på inköpen tror jag..

Anyway, det är vad jag gör på dagarna. Men kvällarna då? Hmm, jag skulle kunna göra som de flesta andra och festa till det rejält varenda helg, eller så kan jag gräva ner mig i soffan, titta på titanic och gråta ett par liter. Just för tillfället så låter det första alternativet väldigt lockande men samtidigt så lutar det mer mot det andra. Anledning? Varenda liten raring till vän är redan ute och roar sig på alla håll och kanter i Sverige, Tyskland och på Kos. Men hey! Än är klockan bara barnet och förhoppningsvis kan jag locka med mig någon ut på lite äventyr..

Ha en alldeles förträfflig lördag mina vänner.

Puss M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback