Söndag!

Idag har varit en söndag fylld med jobb! Alltid lika trevligt att få jobba med roliga människor i alla fall! Kommer sakna mina jobbarkompisar på Mogården faktiskt.. Lite för långt att åka från Gnosjö nu och jobba i Bottnaryd - bor ju typ här redan. Men - kommer förhoppningsvis få lika härliga vänner i Reftele! ..dit jag ska nästa vecka och börja gå brevid för att kunna hoppa in som timvikarie sen. Hoppas på mycket sjukdomar och events i vår så jag får jobba mycket, hahaha! Skämt åsido, den enes död.. You know the story.

Känner mig alldeles för flummig för min seriösa blogg idag. Har varit utsatt för en hel del sexuella anspelningar och handfasta klämningar och en del mysiga inviter av diverse härliga gubbar på jobbet. Kanske har jag tagit i med rouget idag? Kommer ej upprepas i alla fall. Från och med nu blir det till att vara så ful som möjligt på jobbet så man slipper detta. haha! Vilka grejer man får vara med om när man jobbar såhär..

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback