Min blogg är ytterst ointressant idag så en rubrik är överflödig.

Been there.. Done that.. Haha.

Gymmet igår var kalas, mycket bättre än förväntat. Även om jag under hela introuktionen var tvungen att se delas av instuktören, på grund av opassande och mycket tajta kortbyxor, som jag helst velat slippa. Löpband, me like. Och även om idag är en sådan dag som jag helst inte vill gå utanför dörren på grund av ett och annat giltigt skäl så ska jag försöka dra mig själv dit idag igen, även om det bara är för en halvtimme. Kanske skulle passa på att göra ett sånt där test med en japans våg eller vad det hette också. En sån där som väger muskel och fett mängd och så. Spännande.

Dags att ta tag i livet idag med antar jag. Skicka tillbaka i stort sett alla kläder till HM, påminn mig nästa gång om varför jag i stort sett aldrig handlar vanliga kläder där. Jo just det ja, kvalitet är inte riktigt deras grej. Bra på myskläder är väl enda pluset jag kan komma på.

Håll tummarna lite grann bara att man inte måste ha med sig ett foto på sig själv för att kunna köpa årskort på gymmet. Det måste man väl ändå kunna fixa sen?

Förslag på helgaktiviteter någon? Eller är det schlager för hela slanten denna helgen.

Äsch.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback