Låt oss visionera.

Jag sitter här och försöker febrilt att hitta nya vägar för att skriva mitt jäkla brev till massage-skolan. Jag hamnar bara i en massa återvändsgrändrar och inget låter bra när jag läser upp det för mig själv. Att skriva när man inte är på humör för att skriva är dödsdömt - I know - men när man har försökt typ 20 ggr och det aldrig flyter då? Tyvärr har jag ju inte hela året på mig. Gah. Jag HAR ju en massa " tankar och visoner om min framtida yrkesroll" Och jag VET att jag verkligen skulle trivas med jobbet och jag har till och med förslag på grejer som knappt testats förut. Jag är ingen Eistein men jag VILL faktiskt utveckla en del saker här. Jag VILL verkligen komma in. Eller va fan - JAG SKA KOMMA IN! Med eller utan knasig tumme..

Men som så många ggr så fastnar man alltså här istället, och skriver och om just skrivångest - det är ju också ett skumt sätt att reda ut problemen. Eller så kanske det är just det bästa, för att det är så enkelt. Nu känner jag the flow så nu kanske jag snabbt ska klicka fram brevet och bara slänga ur mig lite vadsomhelst och sedan rensa ut det oanständiga en annan gång? Det är bäst att jag testar, så slipper jag ångra det i alla fall.

Bara för att. Sommaren 2009. Diplomerad Massage och Hälsoteraput. JAG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback