Hurra!

"..jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väl roligt - HURRA!"
Bästa snölåten ever.

Det blev inget jobb på Hallborn idag men det var skönt med sovis i alla fall. Måste ju ladda upp inför eftermiddagens anställningsintervju med. Hoppas inte att jag kör av vägen när jag ska dit bara, ska ju nämligen både ha Daniels bil och köra den olycksbedårade väg som slukande mig i diket för ett par veckor sedan. Har föresten aldrig kommit nån räkning från bärgningsgubben som drog upp mig, lite tur ska man kanske få ha då!

Meeen resten av veckan är det tänkt att jag ska vara metallarbetare då alltså and make some välbehövda pengar. Hoppas inte ryggen bestämmer sig för att gå i pension bara, jag fattar inte hur man orkar jobba så år ut och år in! Det är sjukt.. Imponerande. Tror jag.

Tjillevippen.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hoho!! Ojdå, det händer grejer i Småland må jag säga! :) Vad roligt för dig att det löser sig med jobb, måste kännas skönt?! Nu är grejen denna att jag var sjuk en hel vecka för två veckor sedan, och nu har jag fått tillbaka det. IGEN. Det här innebär ju att jag har hamnat efter i skolan så om jag ska vara ärlig så passar det inte jätte bra att du kommer upp... usch, jag börjar känna mej stressad. Sen är det som så också att den 17 mars ska jag ha fest här uppe.. kombinerad födelsedagsfest och inflyttnigsfest, och då skulle jag önska att du kunde vara här?! Daniel för gärna följa med också!! Hur låter detta förslaget? Let me know... pussel!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback