Alldeles vanlig tisdag.

Ser ut som det bara blir eftermiddagsarbete idag, men det funkar fint det med. När man har 10 000 gashylsor framför sig så jobbar jag faktiskt hellre två halvdagar än en hel.
Har precis ätit frukost med med min älskling som ligger hemma med feber och allt som brykar dyka upp ugefär samtidigt och göra livet en aning jobbigt. Mysigt att få träffas i alla fall men stackarn har ju bara jobb i huvudet så hoppas han blir frisk till imorn så han kan jobba med lägenheten - annars kommer han bli galen. Men jag förstår honom, vi vill ju flytta in nu! Satt och tittade på möbler igår och beställde olika kataloger.. Man vill ju ha allt! Det är i såna här lägen man önskar att man var en aning rikare - eller att möbler var en aning billigare.

Jag har en liten känsla av att det är någon som fyller år idag. En väns födelsedag som jag har oerhört svårt att komma ihåg det rätta datumet för. Men idag är jag bombsäker på att hon fyller den 27 februari. Eller var det igår? Hoppas att jag har rätt för en gångs skull. Ett sms kommer strax flygande - födelsedag eller ej.

Samma person har ju även bjudit in till 20-års fest snart - i 70-tals tema.. Är det någon som har några tips och förslag på vad sjutton man hade på sig på 70-talet?! Hör gärna av er i så fall, är i stort behov av hjälp!!

Det är faktiskt ganska mycket roligt som händer nu några veckor framöver, sock mest på helgerna så får försöka hålla mig sysselsatt med jobb på vardagarna - Reftele, jag räknar med er!

Ha en alldeles förträfflig dag.

Dagens: Christer i P3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback