Solstrålar

Det är tur att det finns solstrålar i form av vänner här i världen.


Idag är en strålande dag, jag är ledig och det känns underbart efter att ha jobbat hela dagen igår när det var så härligt väder. Och jag har hört att det idag ska bli ännu varmare så nu sitter jag här och väntar på att solen ska bryta sig igenom det där disiga som alltid finns på himlen på mornarna. Sen, ska lägga mig på en stor filt och sova, läsa, filosofera, lyssna på musik och bara vara. Jag ska träna på att sola med, man måste ju vara redo inför Kos så man pallar trycket.

I eftermiddag ska jag och mami åka till Gekås, igen, jag vet. Men det är en kul utflykt ju!


Helgresumé.
Fredag. Panikjobb på Bernts halva dagen och grillkväll sedan som kompenserade all stress. När jag kom hem väntade både vänner och ett dukat bord och sen blev det grillat!
 
     
Emma & Silja                Daniel & Annie                   Annie



Lördag. Spenderades på IKEA i full fräs för att samla vuxenpoäng, vilket gick riktigt bra med tanke på att vi hade beställt ett helt kök är vi kom därifrån. Som vi, sjukt nog, inte behöver betala ett öre för. Hey, vi är ju bara blivande hyresgäster! Som verkar ha världens bästa hyresvärd... Efter en eftermiddag i soliga Unnaryd så for vi in i de mörka skogarna och hamnade i Målskog på mat, chips, godis och en liten film!

Söndag. Efter en lång dags jobb slängde jag mig i bilen hem för att kunna njuta en timme eller två i solen innan det blev kvällen. Efter det så blev det mat, ännu mera godis och chips och film med Simon och Nicklas. Härlig helg trots lite för lite ledigt, men det får gå ändå ett tag till, sen blir det andra bullar!



Nu blir det godnatt för mig, det blir tidigt imorn..
Have a nice day!

Puss / M



Kommentarer
Postat av: Ida

Min blogg rockar! Speciellt när jag lägger lite tid på den... :D

Postat av: Ida

Btw, jag tänker på dej! Vi måste ses snart! PUSSEL

2007-04-17 @ 22:45:51
URL: http://idans.blogg.se
Postat av: emmis

Detsamma! Ar sa skont att hora fran er alla dar hemma och hora att det ar bra med er! Later som en toppenutildning for dig, jag ska halla alla tummar jag har ;)

I helgen var jag i San Fransciso med mamma och syskonskaran. Riktigt trevligt faktiskt. Men pa fredag ar det dock dags for dem att aka hem till Sverige igen..

Ha det bast!
Puss

2007-04-18 @ 06:11:33
URL: http://emkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback