Påskresumé


Under påskhelgen fick jag äntligen se den nya stugan! Den var helt underbar, även om det var mer hus än stuga så var den hur mysig som helst och havsutsikten var inte så tokig den heller.. Gissa om jag vill bosätta mig där juni - september, och strunta i allt vad jobb heter. Steninge är alltså stället som gäller i sommar.




Det är alltså såhär det är att vara student. De jobbade verkligen stenhårt hela helgen med sina studier. Eh.. Not.




                       

Bernadette och Ulf (Hunken)           Ulf, Johanna och Emma

Långfredagen spenderades med världens härligaste familj och det diskuterades både det ena och det andra. Ulf, som numera lämnat över sin "ny-tjej-varje-midommar-trofé" till Adam passade även på att lära ut ett poängsystem utöver det vanliga. Det var additioner och multiplikationer och divisioner i en enda röra och fick man över 1000 så var man King of the Castle. Vad det handlar om får ni försöka lista ut själva ;)






Min älskling!

Självklart hann Daniel beätta ALLT om sina, hrm, åkommor för både de som ville och inte ville höra. Varför är texten blå föresten? Wierd. Rumpor hit och arslen dit, av någon anledning så älskar jag honom ändå, haha! 




112347-21

Kärlek.


/M



Kommentarer
Postat av: kina

Åh, kärlek! Ni är så fina :)

2007-04-12 @ 16:53:35
Postat av: emmis

Ja, det kan jag forsta att det var lite jobbigt att dra sig upp tidigt morgonen efter fest. Sa ni ska flytta? Vart bar det av for er da? Plugg som galler antar jag?
Joda, jag har det bara bra. Det finns ju en del att gora har som sagt ;)

Hoppas allt ar bra med dig!

Puss

ps. sot bild forresten ;) ds.

Postat av: Idis

Uppdaterat! :D

2007-04-14 @ 09:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback