My name is Luka

Nej, det är det inte. Det är namnet på den låt som har bitit sig fast i min högra hälsena och vägrar att släppa taget. Förut idag så hade jag en annan sång som hängde och dinglade där -kommer som tur var inte ihåg vilken för i så fall hade den säkert fastnat igen- men den kunde jag råda bot på genom att sjunga ut refrängen högt, ljudligt och lite lyckligt. Den försvann alltså, den gav sig å fort jag lät den komma ut i det fria, men, det gör inte denna entoniga melodi. Icke! "..I live on the second floor.."  What to do?


Jag vill ha olivolja med smak av vitlök, för det gillar jag.


Borde egentligen packa eller göra wok just nu eftersom jag ska åka med Lena och Emma till Steninge redan ikväll. Ska bli riktigt skönt att åka iväg och andas lite annan luft och se havet för sjuttsingen. Familjen som de har firat påsk med sedan många år tillbaka ska vi träffa på fredag och då blir det mycket skratt, äggätning och kalas. Ih! Det är mysfaktor på hög nivå! Laddar upp lite kort sen efter helgen.. Om jag kommer ihåg att ta några!

Take care my loved ones!

/ Goldfish

Kommentarer
Postat av: emmis

Nej da, den enda som ror till det for mig ar jag sjalv och det ar jag mycket val medveten om. Jag vet ju innerst inne vad som ar bast for mig sjalv men ibland sa gar man helt ofrivilligt mot strommen. Men that's just me! Jag ar som jar ar, har alltid varit och kommer formodligen alltid att vara ocksa! =P
Ja, mammor ar alltid bra att ha och jag haller med om att det var sa mycket enklare forr nar man inte alltid behovde tanka sjalv utan de liksom gjorde jobbet at en. Men det ar val det som innebar att vara vuxen - vad vet jag?

Kul att hora av dig, hoppas vi ses snart igen - nar det nu blir ;)

Glad pask du ocksa och ta val hand om dig!
Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback