Hello, hej, guten tag.


Dagarna flyger iväg som de brukar göra på våren men det känns värre än vanligt. Det känns som om det var igår -klyshigt jag vet men fortfarande sant- som vi satt här och skrattade så tårarna rann och samtidigt skålade och ojade oss över min aningens för starka tzatsiki och konstaterade att det skulle nog inte nappa ikväll, inte med den andedräkten. Det var nyårsafton och det var så sjukt skön stämning. Det var en av de roligaste kvällarna jag varit med om. Det känns fortfarande som att det var förra veckan som man gick till skolan varje dag och fick träffa alla underbara vänner. Det känns fortfarande som att resan till Kos är något avlägset och något som man bara har gått och längtat efter så länge så det har blivit en vanesak, men nästa vecka åker vi faktiskt, då blir det verklighet...



Kommentarer
Postat av: emma

Typsikt att ni ska aka dagarna precis innan jag kommer hem fran staterna. Vi far helt enkelt gora det basta av situationen - ta en reunionfest nar ni bada ar tillbaka in Sweden again, eller vad tycks??
PUSS

Postat av: emma

Ja, maj blir det fast det ar hemligt for Jorge dock, tankte overraska honom. Jag tog bort din kommentar sa han inte ser det, men det ar lugnt ;P
Hoppas allt ar bra med dig och att det gar bra med forberedelserna!
pusspuss

2007-05-01 @ 17:42:01
URL: http://emkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback