Efter regn kommer solsken

Gäller det allt här i livet eller är det bara vädret i sig vi pratar om här?  Den som vet får gärna höra av sig!

Jo just det ja, jag är ju relativt ny här i branschen så ni får väl ha lite överseende med hur det går till här på bloggen.. Men kände att det gäller ju att hänga med i svängarna här och för att få kontakt med alla gamla polare  -det låter som vi tog studenten för 10 år sedan-  så är det tydligen blogga som gäller.

Idag är alltså dagen efter regnet, den som vi alla gillar lite mer och blir mycket gladare av, solskensdagen! För tillfället sitter jag under tak och inburad mellan väggar för smidighetens skull (kände inte direkt för att åka fyra mil för att köpa förlängningssladdar så jag kunde sitta ute, men kanske vore det nåt att tänka på) och försöker alltså skola mig själv i bloggande.

Såg även världens troligen sötaste tant idag som överraskande nog är släkt med gissa vem - mig och då kände jag mig betydligt lugnare över den framtid som kommer, vare sig man vill eller ej. Tant ska vi alla bli så lika bra att bli en hurtbullig och söt sådan och nu vet jag ju vad jag har att brås på. Thank you.

Här skulle man ju i för sig kunna sitta och skriva om all världens onödiga, otroligt viktiga, intressanta och inte lika intressanta ting i en mindre evighet men jag känner att jag har en del annat att pyssla med innan dagen är slut, så tack o hej för idag - kommer tillbaka imorn för mer övning.

Ah! Se upp för gamen! Alltså den som kommer med bamsekramen..  
Sådär ja, nu har vi lagt humorribban med.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback