Snopet.

Regn, regn, regn och mera regn. Tar det aldrig slut?
Fast i för sig, regn medför ju filmmys under täcket med min älskling.. Så vid närmare eftertanke, ge mig regn varje dag! Eller iaf varje kväll.. Som jag träffar Daniel då. Och vi inte har nåt annat planerat. Ok?

Näe, har väl inget vettigt att skriva idag heller. Den där skrivarinspirationen som infann sig i början gav sig snabbt av igen. Kan undra om den kommer tillbaka? Tills dess får ni dras med mina triviala vardagshändelser. Besökte Gislaved en snabbis idag och konstaterade att Mitt soffbord som jag tittade ut för två år sedan inte fanns kvar. Detta visste jag ju nästan innan eftersom jag plötsligt hittade det hemma hos Annie. Eller, det var på väg dit men hade inte kommit än. Men jag trodde faktiskt att det skulle finnas iaf ett till sånt där underbart litet bord kvar men det stod inte framme i så fall. Annie, det kommer ta ett tag innan jag har förlåtit dig för det här ska du veta.

Hmm. Ska göra mat nu. Är tokigt hungrig. Broccoli och vitlökssoppa. Sjukt gott. Och nyttigt.

Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback