Målskogs-Emma.

Har nu spenderat kvällen med min kära vän Emma i Målskog (hon heter så i Daniels mobil så då blir det automatiskt att jag säger så av nån anledning). Trevligt umgänge och kycklingsallad blandat med softande - kan en tisdagkväll bli mycket bättre? Fyll det med lite Salamanca-karts-letande och vodoodockor på coolstuff.se så blir det lite extra krydda på moset. Haha.

Väl hemma hos älsklingen igen så fördriver jag tiden genom att titta på honom när han sover, västa söt. Och innan jag med ska krypa ner under täcket så tänka jag göra en liten snabb uppdatering här, det gäller att passa på när internet fungerar.

Jonna, tack för upplysningen och förklaringen, det är ju självklart! Tror stenhårt på din teori. Men vad gör jag nu då?

Äsch.. Det hinner inte hända så mycket på några timmar.. Förutom det jag redan skrivit.. Så nu hoppar jag i säng och tittar på You, Me and Dupree på Daniels Minidvd. Supersöt och helt onödig pryl by the way.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Kina

Ciao principessa! Vad händer i ditt liv? Tror bestämt att lilla Martiina ska skicka ett brev till lilla Kiina så att lilla Kiina får veta vad lilla Martiina har för sig egentligen. Capisci? =) Saknar dig - och förresten, Salamanca? I was there this summer studying! Love!

2006-11-22 @ 08:54:18
Postat av: Kina

med brev menar jag givetvis mail - jag har inte hur mycket tålamod som helst att vänta på snigelposten =)

2006-11-22 @ 08:55:05
Postat av: Anonym

hej martina! det var längesedan! :)
hur är allt med dig och vad gör du nu för tiden?
kram sanna

Postat av: La Kina

Är jag ute och cyklar..? VAAAAAAAA! haha. Ehum. Skicka den hem till Gislaved men skicka ett mail till mig där det står vad som står i inbjudan.. eeh, capisci? Så jag liksom vet. Litar inte på snigelposten. ÅH GRATTIS TILL UNGEN! jag stod precis själv i duschen och funderade på om jag ska ta och skaffa barn en dag.. och jag kom fram till att jag nog inte ska det. Alla andra sköter det så bra så. Jag kan vara den där galna kompisen som ger massa fina presenter istället. Tjoho!!! saknar dig min vän. imorn blir det lussekattsbak för kinapina lundquist. återstår att se hur detta går. Once again: MIS YOU!!!!!!!!!!!!!!!!! love! förresten, get together everyone torsdagen den 21?

2006-11-29 @ 12:07:42
Postat av: Anonym

det är bara fint med mig, jobbar och står i på ica, och det känns som att det är typ det enda man gör... jobbar/sover/äter, haha, tränar lite ibland med och umgås med vänner förstås :)
men jag tycker det är lite tråkigt efter studenten, för man träffar ju inte ens hälften så många människor som man skulle vilja träffa...

nu i helgen har jag bara jobbat och har ännu ett långt pass framför mig innan det är över, och det ska bli så skönt!
vad har du gjort i helgen?
take care, puss!

2006-12-03 @ 09:56:39
URL: http://saannas.blogg.se
Postat av: jonis

Hej stumpan! I helgen händer inte så mycket, ska visserligen träffa en viss mr. på lördag, men annars är det lugnt. Vad ska hittas på själv då? Vi kan väl hänga nån dag framöver? Har inte så mycket o göra nu heller, när jag är arbetslös :/ Hehe, det suger.. ringer dig snart! :) puss

2006-12-04 @ 14:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback