Make it a double.

Fredag
Västa goda maten och uppiggande rödvin. Komplimanger som värmde skönt och svett som rann. Flirt med batendern och heta disskussoner med tre kanadensare. Spritångor och popcorn med chokladsås. Idolchock och missförstånd som löstes.

Lördag
Bitmärken alá Annie och kärleksförklaringar från en 25 årig blond brandman, som dessutom hade god ekonomi, egen lägenhet och en 32" platt tv. Födelsedagsshots med Robin i baren och tjuvnyp i rumpan. Gratis öl och allvarligt snack med Gustavus den idiotförklarade. Asshaking till tusen med diverse kända och okända människor. Kära återseenden och förvirrande återseenden. Mystiska gömda känslor och oavbrutna skrattanfall på förfesten. Födelsegsöverraskningar i form av en sjukt snygg väska och pussar lite varstans. Jonnas tacopaj och porrprat med Ida.

Jonna Nicoletta Ida Carro Emma Peter Simon Niclas Annie Daniel Emme Lina  Robin Jossan Anna Emma Oahn Johan Lisa Simon Anna Linus Joel. Sjukt kul på diverse olika sätt.

Söndag
Min alldeles egna födelsedag som fick överlevas utan frukost på sängen. Den innehöll dock en sjukt bakis pojkvän och andra miserabla ting, som dock övervägdes av de goda. Fina presenter, god middag och ingen katastrof under tiden. Många söta sms från fina vänner och lite 19 års kris. Hade jag bara varit ett år äldre så kunde jag sökt jobb på systemet.

Måndag
Ytters lite uträttat eftersom 19 års krisen har mig i sitt grepp. Ska trots det inviga den nya thai restaurangen här i gnosjö nu med Daniel, Linus och Niclas - gotteligott. Handduk av, kläder på. Tjolahopp för sjutton.

Kommentarer
Postat av: Ida

HEEJ! Lördagen var den bästa på väldigt länge och jag har saknat er allihopa! :D Tack för att du hjälpte till att förgylla min helg Mattis! Här har du mitt mobilnummer, för jag vill inte tappa nån kontakt med dej; 0703028237 och snart tycker jag att det är dax för en sammanstrålning i GBG! Visst hade vi lattjo lajbans i helgen?! ojojoj.... pussokram

Postat av: Ida

...och nej, jag jobbar inte just nu, men jag ska på anställningsintervju imon... på BURGER KING! hahaha! wish me luck!

2006-11-21 @ 15:20:45
URL: http://idans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback