En dubbel..buffé..utan sjösjuka, tack!

Ahh. Vilken nice helg. Men inte lika nice som den som komma skall. Nästa helg kör vi en dubbel, har man födelsedag så ska det firas, big time. Det inträffar ju trots allt ganska sällan.

Fredagen var kanonens, förutom att jag blev väckt och uppkörd ur sängen redan klockan sju (för att jobba dessutom) men jag överlevde tydligen det också. Det var värsta kul att träffa Jonna och Nicoletta igen.. Haha.. Ni är ju störtsköna..

Igår åt jag den godaste maten som går att hitta i Sverige tror jag. Martina hade ett äkta Halleluja moment på Soya när hon åt den wokade buffén. Sjukt gott! Champinjoner och räkor och fläskfilé och grönsaker och.. allt man kan önska sig. Kina, när du är hemma så måste vi helt enkelt åka dit och äta, du kommer älska det. Man får ta precis vad man vill och hur mycket man vill. Gah. Boka in det redan nu.

Idag fick jag sona för gårdagens lite för många vinglas och åka upp till simhallen en sväng. Tack gode värld att jag inte var bakis bara, då hade jag ju blivit sjösjuk av alla vågorna som den där kinesen lyckades göra när han misslyckades totalt med sin såkallade "crawl".

Hej hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: la kina

Gah, darling - miss you too! Vill stoppa ner alla i tomtesäcken efter jul och ta med er hit, mohaha. Och räkna med mig på asiamaten - här äter man bara italiensk mat så jag är svältfödd på thai- & chinamat. Fan att jag missar din födelsedag.. jag firar dig och Daniel samtidigt sen, hett hett hett. Love - big time

2006-11-12 @ 17:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback