Julen står och knackar på dörren. Välkommen in.

Jag kan slå vad om att solen skiner idag, för första gången på flera veckor känns det som, bara för att Kina är på ingång i landet. Välkommen hem min solstråle.

Alla julklappar är inhandlade, paketerade, inslagna och snart rimmade. Jugodis, lussekatter och pepparkakor finns det i överflöd. Tomtarna, stjärnorna, ljusstakarna och bockarna är på plats. Julatfon, nyårsatfon och dagarna runtomkring är organiserade. Kläderna och skorna till diverse olika events är inhandlade. Min jul är klar och redo att upplevas och avnjutas.

Imorgon bär det av till Bambu efter en lång väntan på att träffa alla vännerna och prata bort hela natten helst. Den goda maten som jag hört talas om är bara ett plus i kanten. Och det faktum att jag kanske kan bjuda på en liten överraskning är bara ytterligare ett plus.

Nu ska jag nog hitta på något. Man bli alldeles försoffad av att vara arbetslös.

God Jul mina vänner. Ha en underbar helg så ses vi på juldagen. I parken såklart.

Kommentarer
Postat av: KINA

HEJ MIN SKATT!!!!! försökte ringa dig innan men du svarade inte.. hm. Jag åker antagligen till smålandsstenar efter burseryd och sedan åker jag och ida ihop hit. Gör så att du ringer mig så kanske du kan komma hit innan - eller så träffas vi på bambu kl.20? SKA BLI SÅ KUL!!!! och tack för välkomnandet hem! PUSS

2006-12-21 @ 13:03:19
Postat av: KINA

070-333 40 81 förresten =) Eller har du nytt nummer...?

2006-12-21 @ 13:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback