Herr Brynja i chipsorgie.

Orgien i chips och diverse annat som var minst lika fett, t.ex. dip, var resultatet efter en lång dags trötthet och en aning bakismående efter utgången på den berömda Juldagen. Och Herr Brynja är ett namn man får dras med om man dyker upp, oduschad, i ett vitt linne och ska föreställa man. Ack, vilken seg dag vi genomled igår, det var en sån där riktig mellandag, en sån dag som ingen riktigt uppskattade utan den bara var i vägen för dagen som komma skulle. Inte för att den blev särskilt mycket bättre för min del men idag hoppas jag att jag i alla fall skiljde mig från mängden då jag bara önskar ytterst få människor att genomlida den här minst lika tråkiga dag. Som grädde på moset har jag nämligen haft ont i halsen och feber idag, febern kan jag dock inte bevisa då jag inte kunde hitta den förbannade termometern halv sju idag på morgonen. Men jag tyckte att mina spagetti-liknande lemmar och av-och-på kastande med täcken och kläder duger som bevismaterial. För att inte glömma alla mycket skumma/hemska/förvirrande drömmar som jag upplevt under dagen.

Tack, för en härligt sprakande juldag.
Inklusive kära vänner, irish creme kaffe, provrum hos kina, filmpresentation till italianos, smaskig fisk, läskande grand-melon sprit, non-posing, skratt, tårar, kära återseenden, dans, hamburgare och ja, allt man kan önska sig!

På återseende för all del.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ladda om batterierna, snart är det NYÅR!!!

pussokram vännen!

Postat av: kinapina

ja ägg är vi nog allihopa! Love you so, och jag håller med ida - nu är det mer fest som väntar... m mmmmmm mm !!! ses om några timmar

2006-12-29 @ 12:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback