livet som en pinne

Många diskussioner har avhandlats i ämnet "livet på en pinne". Vad är livet på en pinne egentligen? Vad jag har funnit svar på idag, efter många månaders sökande, är att livet som en pinne iallafall kan beskrivas som jag - på dagens BodyBalance.

Stel som just en pinne genomförde jag dock passet, och känner mig faktiskt något mjukare efter dusch. Dagens irritation följde mig även på passet, småmissar i koreografin, en hackande avslapningslåt, och värst av allt en störande person som smällde i dörrar och hade sig under avslappningen. Ett bananskal till dig, kan du ha!

Veckans minus är krångliga dagar som gör det svårt att hinna med träning i vanlig ordning. Ska ändå lyckas få in ett konditionspass innan veckan är slut och sen får väl helgens flytt ersätta styrketräningen...

... vilket betyder att på fredag får mannen nyckeln till sitt hus, WOHO!


Kommentarer
Postat av: kina

Jag är helt galet utmattad! Tentan gick sådär, kunde det mesta utom den sista stora uppgiften vars föreläsning jag missade :/ men men, ett godkänt ska jag förhoppningsvis ha kunnat skrapa ihop ändå.. hoppas jag.



Angående Påsk så tror jag att det inte är jordens bästa idé faktiskt. Mest för att det inte är så himla varmt där och jag hellre åker på sommaren eller i september/oktober. Sedan har jag lovat Carl att vi ska åka iväg på en weekend eller så i april/maj, och jag kan omöjligen hinna med båda då.. :( Tyvärr. Men vi kanske kan hitta på nåt i sommar eller höst?¨



Förresten har jag extrem framförhållning och har kommit på att jag vill fira RIKTIG midsommar. Med blommor, långbord, sill och hela kittet. Kan vi inte försöka åstadkomma något sådant, finns intresset tror du?

Postat av: sannapanna

jag vill va med på midsommar!!

2010-01-12 @ 12:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback