kära gud,

jag vet att vi inte har talats vid på länge. Det är tråkigt, men som du vet så brukar jag mest höra av mig när jag vll ha något. Så är det även denna gång, jag önskar mig nämligen ett spännande och lärorikt sommarjobb. Helst ska det vara här i Växjö, jag ka jobba mellan 7-19 ungefär och till och med nån lördag då och då. Men mest så vill jag jobba mån-fre. Jag vill inte jobba på industri, inte på äldreboende, inte med psykiskt sjuka. Istället skulle jag uppskatta att få träffa vanliga männsikor. Tack för att du lyssnade. Hoppas att du kanske kan rota fram ett jobb till mig, det vore toppen.

Kram Martina


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du e ju bartender för tusan! Finns det ingen schyst restaurang du kan jobba på? Blir kanske inte de tiderna du vill iofs... Men roligare än att jobba på ålderdomshem och med psykiskt sjuka iaf ;)

puss från VÄRMEN


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback