Hundtricket

Att det fungerar är ju redan bevisat men idag fick jag uppleva en.. annorlunda form av trick. Och jag anar att hunden är inblandad.
I godan ro gick vi på en liten middagspromenad, Geisha och jag, och tittade på folk i största allmänhet. Det är ju ett intresse som vi delar nämligen, nyfikenhet. Anyhow, snart möter vi några män, varav en av dem helt naturligt tittar på mig och säger "Hej" nickar lite och sedan traskar vidare igen som om allt var i sin ordning. Jaha. "Hej.." sa jag och tyckte däremot inte att allt var riktigt i samma ordning. Jag har nämligen inte den blekaste aning om vem mannen i fråga var.

Slutsats: Vare sig det var mig eller hunden han trodde sig känna igen så har hundtricket fått en djupare innebörd. Jag drar slutsatsen att det nu är okej att hälsa på alla som har hund. Alltså kan icke-hundägarna slå slag i saken om hundägaren inte skulle göra det. Oändliga möjligheter och oanade konsekvenser mina vänner. Och visst är det trevligt med oväntade inslag i vardagen? Heja på för allan del!

// M

P.s. Visst hade ett kort på den fyrbenta lilla damen varit på sin plats men jag har inte riktigt listat ut hur man flyttar bilderna från mobilen till datorn. Jag jobbar på det. D.s.

Kommentarer
Postat av: Din mamma

Åh hej jag har köpt en jättebra telefon, men jag klarar inte flytta över bilder datorn tihi. Men rosa är den iallafall å det är ju det viktigaste.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback