What did I do wrong?

Dagen har bestämt sig för att fortsätta i en jävlig och retlig anda. Scones blir det inga eftersom jag inte har något smör hemma. Istället tänkte jag göra mig en läcker smoothie på frysta hallo, banan och mjölk - men tror ni att den blev särkilt läcker? Nej, den smakade alldeles mycket banan eftersom den var på gränsen till för gammal och dessutom blev den alldeles för rinnig. Smart som jag är tänkte jag "jag gör någonting som inte kan misslyckas!" glöggte. Vilket tydligen kan misslyckas. Så nu sitter jag här, återigen, med en kopp te full av såna där tegrejer som trillat ur den där te-tången. Med en döende blomma framför mig och lyckas inte få SATC The Movie att fungera.

Ska nu ägna närmsta timmen åt att komma på någonting som är bra med den här dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback