Valvaka

..med Filip och Fredrik som sällskap.


Skön avslappning ikväll med BodyBalance. Några av dagens spänningar släppte men känner mig fortfarande alldeles för mycket som en spänd fiolsträng för att kunna låta axlarna fall ner och ta ett djupt andetag utan att hundra ankar virlvar runt i huvudet. Tänk att mina tankar är som en hel massa orangea och röda höstlöv som jag hela tiden försöker sopa ihop, jag springer runt som en yr höna med vit stickad mössa men hela tiden kommer vinden och blåser iväg alla löven igen. Kommer vara uppe sent ikväll, alldeles för mycket i huvudet för att kunna sova så många timmar som jag borde. Exempelvis morgondagens anställningsintervju. Håll en tumme.

Kanske ska diska lite, om jag nu ändå ska vara vaken. Och fundera ut vad jag ska packa ner till helgens resa upp till mitt älskade Stockholm. Jesus vad jag saknar den stan. Men på tal om packning, jag har beslutsångets över vilken stil jag ska köra på i helgen. Med begränsat packutrymme kan det ju förslagsvis vara fiffigt att ha samma stil, för att kunna skapa många kombinationer med få plagg. Klänning, softa linnen eller body och kostymbyxor. Pumps, stövlar, uggs eller sneakers. Det finns onekligen mycket man kan fundera på istället för att sova.

Bye for now.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback