22g Salta katten återfinns i min mage.

Vinkade hejdå till Emma och Geisha för en stund sedan. Bjöd över dem på lite middag för det är ju bara så himla tråkigt att laga och äta mat själv. Chill framför tv:n en stund och mys med världens sötaste hund (en av de sötaste iaf) var mer än välkommet. Men nu vill jag ännu mer ha en hund. Doh.

Är glad att jag började i så god tid med att läsa veckans kurslitteratur, det gör att jag nu kan åka hem en snabbrunda utan att ha dåligt läs-samvete. Kusinerna härifrån ska åka imorgon så det passar perfekt, hinner både träna och plugga lagom mycket innan vi ska åka vid fem, sex. På lördag förmiddag byter jag ut simhallens Funk till kusins Aerobics + styrka så missar alltså inte min inplanerade konditionsträning heller. Förhoppningsvis hinner jag åka förbi a6 och hitta lite nya träningskläder också, det hade varit riktigt bra.

Nu ska jag titta på Gossip Girl, läsa lite, fundera ut vad jag ska packa med mig hem och sen ska jag försöka somna som en stock på fem minuter. Hatar att ligga i sängen och inte kunna somna nämligen. Peppar peppar så har jag dock inte haft alls stora bekymmer med det på hela hösten, thank god for working out. Klockan åtta imorgon ska jag upp och hoppa för att hinna väcka kroppen och köra uppvärmning / kondition innan BodyBalance passet vid 10. Efter en tidig lunch återfinns jag i biblioteket för den som är intresserad av en kaffe eller pluggpolare eller så.

Godnatten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, härligt!

tack! du med


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback