Spännande..

Vem är du anonyma som älskar mitt matbord? Jag har tyvärr ingen kartong att packa ner det i men kan däremot tipsa dig om att det finns att köpa på IKEA. Vet inte om du känner till det varuhuset?

Har varit iväg på en snabb och effektiv shoppingrunda med E. Lyckades hitta en underbar beige (är det rätt stavat J? hihi) kofta. Ett annat plagg råkade det bli också men det dyker upp på kort efter kvällen..

Nu ska jag svänga ihop tvåkladdkakor till kvällens förväntansfulla kalasgäster. Eller åtmistone jag är förväntansfull. Det är inte var dag man firar sig själv så saftigt som jag gjort idag. Antar att det är för att kompensera att familjen inte är här och kan fira mig som de brukar göra. Undrar vad jag gjorde förra året på min födelsedag..?

Well, ugnen on!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback