P.S.

Provade föresten på det där med att studera. Ja alltså, på biblioteket utan att ha en laptop framför näsan och det gick förvånansvärt bra. Väldigt bra till och med. Så bra att jag ska göra om det imorgon efter min födelsedags-BodyBalance klockan 06.30. Och eftersom det är min födelsedag (om jag njuter av att fylla år, det är ju den enda dagen man har en ursäkt för att göra nästan precis vad man vill!) så tänker jag bjuda mig själv på en stor latte i biblioteket. För där smakar latten nämligen nästan lika bra som på Espresso House. Nästan, men så nära som det går att komma utan att det är Espresso House på riktigt. Förhoppningsvis hittar jag någon att sällskapa med under min under kaffepausen med det brukar inte vara något problem på Växjös mest kändistäta plats. Jag har nog aldrig varit i biblioteket utan att träffa, se eller prata med någon jag känner. Och varannan gång är det någon jag känner hemifrån, behöver jag skriva att det är ett litet myspys ställe helt enkelt? Ja det känns ganska trevligt att jag ska spendera en stor del av min födelsedag på denna centrala men ack så hemtrevliga plats. Ännu trevligare blir kalaset!


Nu blev det natten. I alla fall för mig som ska upp och gymnastisera klockan 06.00!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback