November - Hälsomånad

rubriken talar för sig själv.

No no's:
- snacks (chips, glass, godis, läsk, bakverk)
- alkohol under veckorna (strikt förbjudet!)

Do do's:
- träna minst 4 pass i veckan á 1h
- frukt
- vatten
- lagom strikt gi-kost (för min del)

Hade det inte varit så att jag ska resa bort både till Stockholm, London samt fira min födelsedag skulle jag skippat alkoholen helt men det får bli en annan månads uppdrag. Alltså, ingen tårta på min födelsedag i år mamma, men jag skulle uppskatta en exotisk fruktsallad! Utmaningen för mig kommer bli att hålla mig ifrån chokladen, men ingenting är omöjligt! Dessa förhållningsregler kommer att löpa ut när december nalkas och uppdatering om hur det går kommer att finnas här på bloggen!

Bra initiativ
Anna! November ska aldrig mer förknippas med mörker och höstdepression! Are you in?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback