Notis.

Jag bestämde mig precis för att inte gå med i det sociala utskottet utan istället satsa 100% på pluggandet, en extra kurs och instruktörsjobbet. Punkt.

Nu vill jag att klockan ska bli träning så jag får basta, tvätta mitt sprayfyllda, skitiga hår och bara relaxa. Och ja, träna lite före det då - BodyPump och Aerobics idag. Ladda upp. Vill ladda med nya träningskläder men är otroligt besviken på utbudet i stan. Varken Stadium, TeamSportia eller Intersport har några plagg som ens varit värda att prova. London kanske?

I eftermiddag hade jag tänkt att läsa Fiske men eftersom J (som har  boken inlåst i sin lgh) tydligen sitter på ett tåg från Trollhättan för tillfället så har jag inte så mycket val än att vänta med det till imorgon. Istället tänker jag förbereda mig lite lätt för morgondagen, läsa Guillou och surfa runt och frossa i kläder. Kanske undersöka lite vad vi kan hitta på i London och Brighton..

Sängen.

Kommentarer
Postat av: emma

Så du har köpt den där lampan på IKEA nu? Som du har över matbordet alltså? Det ser ju riktigt nice ut! :) Det känns som att det var länge sen vi sågs nu.. :( Vi kanske ska skapa ett eget socialt utskott, eller vad säger du? ;) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback