My PT

Jag fick jobbet. Utbildning i Göteborg 12-14 december. Instruktör i Body Balance. Det klingar fint i mina öron. Stenkoll framöver. Ringde, som jag gör med jämna mellanrum, min kusin och träningsguru Anna. Har fått order om minst två dagars vila i veckan, max ett pass Bodypump, tre BodyBalance och ett kondition. Helst Pump eller kondition i samband med Balancen så jag får ytterligare en dags vila. Det här är underbart. Hoppas bara att formen håller. Det känns inte ens jobbigt att t.ex denna kväll inte kunna dricka mer än välkomstchampangen och kanske ett glas vin utöver det. Träning imorgon och jag har inte råd att förstöra kroppen. Wierd but true.

Later.


Kommentarer
Postat av: Emma

GRATTIS gumman!!! Bamsekram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback