Lördag

Nu måste jag verkligen gå upp. Jag avbokade inte danspasset och ska stå pigg och fit i salen om 45. Rockade loss och skakade rumpa igår på stallarnas övervåning. Har en lätt huvudvärk och kommer inte dricka rött på ett tag. Update efter träningen, om jag överlever.



Jag överlevde, med råge. Som vanligt när det är danspass på gymmet så var koreografin enkel och jag hann bli rejält rastlös men konditionen fick sig en omgång iallafall och musiken var bra, bra bakispass! Att de bjöd på godis i receptionen gjorde inte dagen sämre heller. Vad som dock gör dagen aningens jobbigare är att bankomaten åt upp mitt visakort igårkväll. In med kortet, slår koden (rätt kod faktiskt!) och vips, så är mitt kort borta. Förstår ni min förvirring? Sen gjorde den hemska bankomaten precis samma sak mot J. Så här sitter jag nu, utan visakort, kontanter och en mobil som håller på att ge upp (människor man pratar med låter som aliens och det sprakar, knastrar och låter som det blåser storm i örat). Men jag har iallafall en check med 25 kronor på ica som jag har fått av mamma.

Nu: duschen. För det är gratis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback