Kafferast

Fantasin och ideérna flödar och jag skriver som om jag aldrig gjort annat än knåpat ihop förhandlingsstategier! Har dock inte läst mer än en fjärdel av boken än, men resten som jag har utkopierat känns som jag redan kan och sista halvan ligger på posten och anländer imorgon.

Finns mycket att berätta om helgen. SÅ mycket att jag inte ens tänker börja nu, här. Korta godbitar ändå? Överkörd mobil, Champange, VIP, mys, middagar, underbara människor, gamla och nya vänner samt nostalgi.

Det ligger ett paket i hörnet bakom bordet. Mamma lämnade det hä när hon skjutsade hem mig i måndags och jag får tydligen inte öppna det förrens på min födelsedag. På min födelsedag! Hur ska jag klara av att ha ett inslaget stort och fyrkantig paket liggandes på mina 25 kvm2 utan att råka öppna det??

Hälsomånaden går sådär. Sådär som i så dåligt att jag måste förlänga den med minst en vecka. Då kanske den kan räknas.

Back to business.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback