Just perfect

Förut kunde jag ju nästintill vara rolig när jag bloggde men den tiden är tydligen förbi. Vart har min härliga cyniska sida gömt sig? Kanske på samma ställe som min välkända ironi.

Titta inte på Mirrors, den är läskig. Men om du ändå ska göra det så gör det med fyra trevlig människor som gör hela upplevelsen lite bättre. Har myst hela kvällen i Jonas och Malins lägenhet som var helt och fullt ut min stil. De hade målat om och det var fina saker överallt och så hade det ett kök och ett skrivbord. Och det var bara en teaser. Självklart är de perfect happy couple som alltid kommer ha ett sånt förhållande som alla trånar efter. Det är bara massa sambosar överallt för tillfället, men var är min?

Idag när det var snorkallt ute innan det ens var mörkt påmindes jag om en av nackdelarna med hund. Men onekligen så är listan med plus så mycket längre.. Tänk om mamma visste, hon skulle tycka att jag blivit tokig och försöka få mig att skaffa en katt om jag nu promt vill ha någon att dela min lägenhet med. Funderingarna fortskrider, jag har inte särskilt bråttom. Men kanske skulle det vara bra för mig att ha en hund?

Ännu ett inlägg som antagligen bara är av intresse för mig själv, men ack så skönt att ventilera. Jag vet ju att jag har en trogen läsare iallafall, det är storebror som utnyttjar bloggen till att snoka reda på vad jag pysslar med här nere egentligen. Och det är ju till stor del allt annat än studer har vi kunnat fastslå. Keep on reading. Någon dag kan det ju dyka upp något intressant!

Natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback