Hurra!

För mig själv!

Har bosatt mig i ett grupprum bibblan och väntar på sällskap. Mår bättre än underbart efter morgonens BodyBalance och frukost. Jag älskar frukost. Idag är en bra dag, jag har sköna och snygga kläder, håret står lite åt alla håll fast ändå som det ska. Det är precis lagom kallt ute för att jag ska få börja använda min varmvarmaste jacka. Det gör inte ens något att jag fick skrapa rutan på bilen i tio minuter idag på morgonen. Solen skiner till och med!
Ska strax öppna böckerna för dagen, har pysslat med att skicka tack till alla söta vänner som redan hunnit gratta mig. Blir helt varm i hjärtat av alla gratulationer, samtal, sms och överraskningar i brevlådan.

Vem är "a", som antingen höll på att missa årets stora dag eller bara försökte vara ironisk?

Mer info om den stora dagen följer senare idag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! :)

Postat av: Calle (ifrån Grannhuset)

Grattis :) hoppas dan har vart bra.

2008-11-19 @ 18:02:52
Postat av: Anonym

a står för ANNIE

2008-11-20 @ 14:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback