Glöggte

Hur galet märkligt, fel eller lustigt det är låter så smakar det gudomligt. Tack J.

Det har blivit kolsvart ute. Klockan är inte ens fem och det är svart som natten. Mörker. Det är därför jag inte förvånas över alla höstdepressioner, tunga, trötta och sjuka människor. Så lätt det är att trilla dit, hamna i samma kvivksand som alla andra trötta människor runt om i landet som inte alls känner för att stiga upp ur sängen varje morgon. Jag har dock hittat uppåttjacket som botar denna tunga höstkänsla. Endorfin i alla dess former injenceras i min kropp på alla sätt och vis. Ljus suger jag åt mig så fort jag får chansen och sängen undviks i allra högsta grad. Endorfiner och ljus är mitt knark.

Gör som ja', dra en lina och må bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback